Bestuur en Secretariaat

_________________________________________________________________


Bij het Secretariaat kunt u terecht voor informatie over de Vereniging zoals het lidmaatschap, de leden- en financiƫle administratie en bestuurlijke zaken. Het mailadres van het Secretariaat is tevens contactadres voor het Bestuur.
Het Secretariaat is gevestigd in het clubhuis.

Het Bestuur vergadert maandelijks. Eenmaal per jaar wordt een dag uitgetrokken om onderling te brainstormen. Dat geldt ook voor het overleg met de Besturen van verenigingen van de Club van 27. Voorts heeft het Bestuur een aantal keren per jaar overleg met de Commissies:
  • Algemene Ledenvergadering: 2x per jaar;
  • Bestuur met commissievoorzitters: 2x per jaar;
  • CVO (Commissie Van Overleg): Bestuur met De Batouwe Golfsport BV (baaneigenaar); 4x per jaar;
In de het vergaderschema hiernaast staan de data voor de bestuursvergaderingen en ALV's.


Bestuur v.l.n.r.: Pieter van Noord, Astrid Ridderbos, Barend de Graaff en Rens Plandsoen


Organisatieschema Golfvereniging De Batouwe


Beleidsplan 

Communicatieplan

Schema aftreden bestuur

Vergaderschema 2022


Gedragscode Bestuur



Opgericht
: 1 augustus 1990
Adres
: Oost Kanaalweg 1

  4011 LA Zoelen

Kamer van Koophandel
: 40157331
Bankrelatie
: Rabobank West Betuwe
IBAN
: NL29 RABO 0362 9160 12



Bestuur
Voorzitter
: Pieter van Noord
voorzitter@debatouwe.nl



Secretaris
: Barend de Graaff
secretaris@debatouwe.nl



Penningmeester
: Rens Plandsoen
penningmeester@debatouwe.nl



Bestuurslid Algemeen 
: Astrid Ridderbos bestuurslid1@debatouwe.nl



Bestuurslid Algemeen
: vacature
bestuurslid2@debatouwe.nl






Vertrouwenscontactpersoon
: Marijke Siegers-Arntz
vcp@debatouwe.nl















Secretariaat
Office manager
: Marloes Gebuijs
0344 63 10 31
secretariaat@debatouwe.nl
Openingstijden
:dinsdag 9.00-13.00
:woensdag 9.00-13.00
:donderdag 9.00-13.00





















Marijke Siegers (VCP)
 



Marloes Gebuijs